Saturday, October 8, 2011

tangisan seorang hamba

mengalirnya air mata ini bukan kerana aku memohon kesenangan pada muYa Allah,

Tetapi kerana aku banyak dosa….

Aku takut umur ku tidak panjang…

Aku takut akan neraka mu.. tetapi aku langgar ,laranganmu…

Air mata ini yang mengalir, bukan sengaja ku berlakon seperti drama di televisyen..

Ia datang dari hati ini….

Janganlah kita mengalirkan mata kerana dunia semata-mata, kerna ianya tidak kekal.

Air mata ini mengalir, begitu banyak pendustaan, penyelewengan, manusia yang sombong dan bongkak….

Berdoalah, bertawakal dan menangislah kerana Allah itu maha Pengampun lagi Maha mengasihani…

Biarkan air mata itu, membasahi pipimu… biarkan ia… insyallah leburlah dosa-dosa kita itu…

p/s : janganlah titiskan mutiara jernih kerana duniawi..tetapi titiskanlah kerana Rabbul 'izzati

No comments:


free counters

يحلم القلب؟

يحلم القلب؟

Tetamu

My Blog List

Powered By Blogger