Saturday, September 17, 2011

عندما شرع التحدث القلب (^__^)

Bila hati mula berbicara tentang cinta, macam2 yang difikirkan dan dirasai. Aku bukan pujangga cinta, aku juga bukan selalu bermain madah cinta. Aku tidak seromantis mana, dan kadang2 aku pandai beku.. Tapi kerana bila hati berbicara tentang cinta, aku akan cuba menjadi seorang yang paling romantis dan lembut hanya buat isteriku. Menjadi suami yang menyejukkan hati dan membahagiakan. Bukan mudah. Dalam perhubungan pasti ada pasang surut, pasti ada mara2 sayang, pasti ada rajuk dan tawa. Terkadang emosi memhempas hubungan seperti kapal dihempas ombak menggulung.


Ya dlm hubungan kena ada give and take, kadang2 kita rasa kita betul, tapi itu pandangan mengikut hati bukannya akal fikiran. Bila kita rasa kita lebih byk memberi kasih sayang buat si dia, tapi kita lupa bahawa dia juga sama banyak berkorban buat kita.Seperti Si Dia kepunyaan aku, dia bukanlah sempurna, tapi bagi aku dia sangat sempurna bg diri aku. Berkorban dan memberi kebahagiaan buat aku, menyayangi aku setulus hati dan sanggup tak makan utk luangkan masa utk aku.. owh aku sungguh bertuah mendapat dia sebagai pasangan aku, dia tahan dgn rajuk aku, marah aku, sakit aku, manja aku. Hanya aku yang terkadang tidak memahami, biasala lelaki ego sikit..huhu.....Aku cinta Dia yang menjadi milik aku. Aku Sayang Dia, yang membahagiakan aku. Aku cinta Dia, yang Allah berikan kepada aku..

2 comments:

Nazatulwanis said...

wuhuu .. "aku sungguh bertuah mndapat dia sbgai psgn aku" .. ^_^ moga bahagia dlm redha allah , jgn d kejar cinta dunia semata ea .. peace !! chayook2

ammar said...

sungguh bertuah...tpi dia 2 sape?sape yg bertuah menjadi dia 2?hehe


free counters

يحلم القلب؟

يحلم القلب؟

Tetamu

My Blog List

Powered By Blogger